Освіта: •1987-1997рр.-Балаклійська Загальноосвітня школа I-III ст. №4 •1997-2002 рр.-Харківський державний педагогічний університет ім.Г.С.Сковороди Спеціальність за дипломом: повна вища освіта за спеціальністю “Вчитель образотворчого мистецтва і креслення,організатор прикладної творчості" .
Візитна картка:
Методична тема, над якою працюю: “Розвиток творчих здібностей, мислення вихованців засобами образотворчого та декоративного мистецтва ”
З досвіду роботи: Мета роботи гуртка: допомогти вихованцям реалізувати свої уявлення,поняття та почуття через малюнок, опанування професійних навичок та вмінь з образотворчого та декоративного мистецтва. Виховна робота гуртка спрямована на : естетичне та культурне виховання гуртківців, пробудження інтересу і любові до творчого надбання Батьківщини , а також до культури та мистецтва інших народів . Виховання любові до природи і дбайливого ставлення до неї, виховання художніх смаків, потреби у художньо – творчій самореалізацій. Моє педагогічне кредо : • Розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності. “Витоки здібностей і обдарувань дітей - на кінчиках їхніх пальців. Від пальців, образно кажучи,йдуть найтонші струмочки, які живлять джерело творчості ”. В.О.Сухомлинський Моє творче кредо : “Творчість відкриває в дитячій душі ті потаємні куточки,в яких дрімають джерела добрих почуттів .” В.О.Сухомлинський "Успіх приходить до того,хто робить те, що найбільше любить." М.Форбс
Форми гурткових занять : -теоретичні заняття; -практичні та інтегровані;
-бесіди,виховні години;
-конкурси,вікторини,кросворди; -психологічні тести-малюнки; -екскурсії; Методи проведення занять: -Словесні (розповідь,пояснення,порада,заохочення); -Пояснювально-ілюстративні(бесіда,демонстрація); -Репродуктивні (метод засвоєння дій,формування вмінь та навичок); -Інтерактивні (метод взаємодії); -Проблемно-пошукові (проблемна ситуація); -Ігрові (ігри -змагання,ігри-конкурси); Також використовую посібники,шаблони,схеми-малюнки.
Дитячий малюнок, процес малювання – це частка духовного життя дитини. Діти не просто переносять на папір щось з навколишнього світу, а живуть у цьому світі, входять у нього як творці краси, дістаючи насолоду від неї. В.О.Сухомлинський
Корисні посилання: